lauantai 17. tammikuuta 2009

Ovens, William G (1870-1945) Minun puolestani

.


Minun puolestani



Minun puolestani
Jeesus haavoittui.
Hän kärsi ristillä
minun puolestani.
Pääsin synneistäni,
sillä Jeesus haavoittui
minun puolestani.


Minun asemastani
Jeesus kuoli ristillä.
Olen lunastettu,
sillä Jeesus kuoli
minun asemastani.


Minun vuokseni
Jeesus nousi kuolleista.
Hän nousi haudasta.
Olen ikuisesti vapaa
kuoleman ja synnin vallasta,
sillä Jeesus nousi kuolleista
minun vuokseni.


Minun hyväkseni
Jeesus elää ja rukoilee.
Ylhäällä taivaissa
Hän puolustaa minua.
Saan turvata hänen esirukouksiinsa,
sillä Jeesus toimii
minun hyväkseni.


Minua varten
Jeesus tulee.
Jonain päivänä
Hän palaa maan päälle.
Iloitsen ja kiitän,
kun näen hänen kasvonsa.
Jeesus tulee
minua varten !


William G. Ovens (1870-1945),
ensimmäinen säkeistö
ja Gladys W. Roberts (1888-?),

muut säkeistöt.
Wounded for me
Lähde