torstai 5. maaliskuuta 2009

Harkness, Robert (1880-1961) Jeesus, Vapahtajani

.

Jeesus, Vapahtajani



Jeesus, Vapahtajani
kuoli puolestani
kärsien kovat tuskat Golgatan ristillä.
En mitenkään olisi ansainnut
tätä jumalaista rakkautta osakseni.
On täysi Jumalan armo
että sain Jeesuksen
omaksi Vapahtajakseni.



Jeesus, Vapahtajani,
tulen luoksesi
uskoen
olen Sinun omasi.



Jeesus on suojelijani.
En pelkää
pahan valtaa,
sen hyökkäyksiä,
sillä Jeesus on pahan voittaja.
Hän ottaa minut syleilyynsä,
hänen käsivartensa suojaavat minua,
olen täysin turvassa.
Kuljen Hänen kanssaan
kohti voittoa.



Jeesus, Vapahtajani,
tulen luoksesi
uskoen
olen Sinun omasi.



Jeesus on Johtajani.
Hän kutsuu minua lähtemään
kadotettujen syntisten luo
auttamaan heitä
synnin, tuomion ja tuskan alta.
Tahdon palvella
Johtajaani,
Hänen tahtoaan
toteutan mielelläni.



Jeesus, Vapahtajani,
tulen luoksesi
uskoen
olen Sinun omasi.

Robert Harkness 1909
I have a Savior
Lähde