torstai 5. maaliskuuta 2009

Negrospirituaaleja Amerikasta: Jerusalemiin mä meen

.

Jerusalemiin mä meen


Jerusalemiin mä meen,
siellä Jussin nään
ja yhdessä me siellä kävellään.
Jerusalemissa yhdessä me
Jussin kanssa kävellään.

Jussi sanoi että nelikulmainen
on Pyhä Kaupunki,
siellä Jussin nään
ja yhdessä me siellä kävellään.

Ehkä huomenna jo Jussin nään
ja yhdessä me siellä kävellään.
Jerusalemissa yhdessä me
Jussin kanssa kävellään.

Siellä Petenkin mä nään.
Pete helluntaina kovin saarnasi,
Taivas tulellansa siihen vastasi,
Pete helluntaina kovin saarnasi.

Pete Jussin kanssa siellä kävelee,
ja yhdessä me siellä kävellään.
Jerusalemissa yhdessä me
Jussin kanssa kävellään.

Jos sä sinne ennen mua ennätät
saat Jussin kanssa siellä kävellä.
Terveiset vie Jussille ja Petelle,
kaikille mun kavereille ylhäällä.

Jerusalemiin mä meen,
siellä Jussin nään
ja yhdessä me siellä kävellään.
Jerusalemissa yhdessä me
Jussin kanssa kävellään.

I want to be ready
Lähde